Jump to content
Twins
Sign in to follow this  
chaos49

Friske på et PBEM

Recommended Posts

Hej

Er ny her på siden og kunne tænke mig nogen at spille PBEM med, har alle spil og moduler.

kom frisk med en udfordring.

Hilsen

Anders

Hej Anders,

Der er ikke meget trafik i denne del af forummet så jeg vil råde dig til at skrive PM's/mail til Malm eller Smolf direkte :)

/Mark

Og som sagt så er jeg klar til noget så snart jeg har fået rystet støvet af mig ;)

Anders jeg troede for et kort øjeblik at jeg kunne score et par billige point og så smadre du mine scouts allerede i den næste tur!

Det er da tarveligt gjort - jeg troede vi var ved at blive venner?

Det vil blive hævnet bare så du ved det!

M6 hvad er det nu for noget - i følge mine efterretninger blev der kun bygget 40 af dem og de så aldrig kamp - hvad laver de i mit spil (øh vores spil)?

Vil du være så venlig at decommision disse tavlige fødder ellers skal jeg *atme....

Malm out (går i seng i frustation gør jeg ja jeg gør)

Men før jeg går i seng skal du vide at jeg har fået forstærkning af hele seks Tigere ja jeg har (tag den)

Buuh :)=>

Fedt Malm, vidste ikke du havde tid og lyst til at spille igen! Jeg skal oxo have udfordret Anders! Og dig :devil:

Nå spøg til side det er en af de mange ting jeg elsker ved Combat Mission der er deres suveræne implementering af C3.

Det skal nok passe at de allierede så tiger alle vegne og tyskerne åbenbart M6 ;)

Ja vi er igang så småt Mark og first blood er som sagt allerede dryppet :)

Hilsen

Malm

Hej Anders, har du pladen fuld eller skal vi starte et lille spil? Jeg har "kun" CW udvidelsen, og er ret frisk på at spille med dem. Har kun spillet med dem en gang i mod Malm.

Sign in to follow this