Jump to content
Twins
Sign in to follow this  
Mark

"Planen"

Recommended Posts

Som lovet første skud på en plan...og som vi alle der spiller krigsspil ved...så er der ingen planer der overlever kontakt med fjenden....eller noget :D

Som jeg umiddelbart ser processen så er det en tretrinsraket: Før opdatering, opdatering og efter opdatering.

Mine tanker er som følger:

Før opdatering

1. Gennemgang af alle de gamle fora. Nogle skal samles i et og andre skal måske helt væk
  2. Member groups skal simplificeres, tænker noget i retning af admin, member og RE member
  3. RE området skal ryddes op, inden skal der findes en eller flere ansvarlige for oprydningen
  4. Det skal undersøges om det er muligt at omdøbe "www.twins4ever.dk/cougarscorner" til f.eks. "www.twins4ever.dk/forum". Dette er ikke bare noget man lige gør og det får konsekvenser på ALLE links til posts i forummet fra andre sites osv. Om det virkelig er besværret værd har jeg endnu ikke beslutte mig for. Og vil meget gerne høre om der er nogen af jer der har ideer og lign!!!!
    Hvis jeg vælger at gøre dette skal jeg have lidt hjælpe af Invision for at sikre at alle ting i forummet bliver rettet korrekt - der kan i den periode være lidt udfald :)
  5. Total backup
  6. Gentegning af licens, $36 for ½ års licens (Afventer lige løn)

Opdatering

• Selve opdatering er automatisk med nogle valg undervejs som jeg på forhånd har sat mig ind i
  • Forummet vil seføli være nede i den periode.

Efter opdatering

• Der vil helt sikkert være lidt der skal tweakes og sikkert også noget der driller som vi tager i ugerne efter
  • Vi åbner op for at andre kan joine vores forum igen :)

Min første tanke og ønske er at male området bliver samlet og åbent for alle. Jeg syntes vi skal vi alle hvad vi laver og også folk som er members men ikke nødvendigvis RE members. Det betyder jeres fede "201x commitments" skal ud i det åbne :)

Hvad siger I til den tanke?

Og det her det her forum jeg tænker på: http://www.twins4ever.dk/cougarscorner/index.php/forum/107-work-in-progress/

Jeg har nok brug for en af jer fra RE stepper op og tager en moderator pind. Det betyder at vedkommende har ansvaret for oprydning i RE området sammen med mig. 

Jeg skal nok tage mig af resten (med input og ønsker fra jer seføli) :)

Bare lige en heads up. Jeg forventer at forny licens i morgen også er det bare et spørgsmål om at få backup osv inden vi opgraderer til 4.x :)

Licens betalt og nøgle genaktiveret. Så står den på mere oprydning :)

Sign in to follow this